reede, 21. oktoober 2005

Kiirsall

Poolteist tundi peale üleeilse lookese kirjutamist võtsin pesumasinast välja säärase eseme:



Sellest poolteisest tunnist pool kulus materjali väljakraamimisele, villaheide ning lõngadega vanale tekikotile mustri joonistamisele (abiks oli ka viiene tirts, kes miskipärast tahtis ribadeks lõigata kas mu kõige hinnalisemaid lõngu või siis puhast akrüüli, mis teadupärast ei vanu), kogu krempli kokkurullimisele, haaknõeltega kinnitamisle ja kokkusidumisele ning pesumasina hoolde usaldamisele. Järgmise tunni tegi tööd pesumasin üksi.
Ei saa mainimata jätta, et ma olen säärase tööjaotusega väga rahul ;)
Läinud aastal viltisin ma salle ikka villaloorist ning lõnga kasutasin vaid mõnikord kaunistuseks. Aga toona sai esialgu ikka seebiveega mängitud ning käsitsi mässatud ning alles siis, kui villakihid juba korralikult kokku olid viltunud, jätsin nö musta töö masinale.
Tegelikult tegin ma üleeile korraga kohe kaks salli, kuid teisel kasutasin keskel ka ühe õhukese kihi villaloori. Ning see jäi ühest otsast liig krimpsu.
Võrksalle aga teen kindlasti veel.
Siinkohal soovitan ideede saamiseks kiigata Yaga.ru kodulehte: sallid;
suured õlasallid, teine tehnika, kuid ideid saab siitki; ja veel ja veel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...