laupäev, 15. oktoober 2005

Vilditud sõrmused

Samal ajal, mil ma viltisin esmakordselt villapalle koos lõngaga, valmistasin ka ühe sõrmuste seeria. Mustri tegemiseks kasutasin sedapuhku kõrge mohäärisisaldusega lõnga. Peale tikkisin pärleid. Need sõrmused kukkusid välja tunduvalt suuremad kui mu varasemad üllitised.



5 kommentaari:

  1. Anonüümne14.10.05, 13:30

    väga ilusad, tõsiselt. Siuke kihk tekkis ise pärleid ostama minna. Aga ma ei lähe, sest sellise töö jaoks mul küll kannatust pole :)

    VastaKustuta
  2. no ma arvasin ka algul nii! kõik, mis seotud nõela-niidiga tekitas jubedat vastumeelsust.
    aga eks me kõik muutu ajaga ;)

    VastaKustuta
  3. Nonii. Ma ei oska kohe midagi öeldagi :)) Aga tuleb ka tuju kohe ise ka järgi proovida. Villaollust ja pärleid kodus on, niidist-nõelast ning kannatusest rääkimata ;)

    VastaKustuta
  4. Anonüümne15.10.05, 14:24

    Armsad ehtekesed. Eriti soovitatavad vist noortele emadele- ei vigasta oma suuruse juures imikut ja samas saab emme eputada. Kindahooajal mahuvad hästi kinda sisse(muud suuremõõdulised kipuvad ju kinni jääma). Seda praktilise poole pealt. Ise tahaks ka muidugist järele aimata aga läheb veel aega, kuniks end inglisekeelsest masinviltimise juhendist läbi närin.

    VastaKustuta
  5. Tiina - ons Sul masin?
    Need on käsitsi vilditud, aga masinast unistan isegi.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...