teisipäev, 12. september 2006

Kevad-suvi 2007

September on kuidagi täiesti märkamatult pea poole peale jõudnud ja käes on kevad-sügis 2007 kollektsioonide esitlemiste aeg. Erinevate asjaolude tõttu pole ma veel ühtegi moeshõud vaadanud, kuid sõnale "crochet" reageeriv google alert on mulle teada andnud, et nii Oscar de la Renta, Marc Jacobs kui ka Nicole Miller on oma kollektsioonides miskitpidi heegeldamist kasutanud. Minu läinudaastased "kartused", et heegeldamise jõuline taastulek kestab vaid viivu ning mängitakse siis sama kähku auti, ei ole seega veel päriselt tõeks osutunud.

Netiühendus on nigelamast-nigelam, sestap jääb bloogipidamine ka edaspidi üsna suvaliseks.
Aga titt on super, tõsiselt :) No nii rahulikku, sõbralikku, alailma naeratavat ja hoogsalt vestlust arendavat titekest pole ma veel näinud. Ja ujub nii mis kole. Kuuldavasti on kavas ka meie valda kunagi ujula ehitada. Mõne kobedama treeneri käe alla sattudes ennustaks tibile kohta vähemalt Euroopa meistrivõistluste finaalis. Nojah, poleks eal arvanud, et sihukesele mõttele üldse tulen. Et laps ujumistrenni panna. Ma nimelt tegelesin oma endises elus ujumisega. 9 aastat 25-meetrises ujulas edasi-tagasi sõelumist. Trenn-kool-trenn. Trenn-trenn-trenn. Võistlus. Medal. Õnn. Või siis mitte. Ja jälle trenn-trenn-trenn. Ise ka ei usu enam. Aga vaadates kui ägedalt tshikk vannis sahmib, nägin ma tas just tulevast "edukat noorsportlast". Loodetavasti läheb üle ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...