esmaspäev, 23. oktoober 2006

Keed


Ma nüüd näitan, kuidas olen tarvitanud oma eelmises postis mainitud pärlihunnikuid. Kokkuhoidlikult. Väga kokkuhoidlikult.
Sain aru, et aint peene pärlitööga pole mul mõtet tegeleda. Üks öö proovisin etteantud skeemi järgi tütrele seemnehelvestest sõrmust valmistada. Ei aitäh. Sõrmed selleks liig töntsid ja silm kah ei seleta. Aga tikkimiseks ning pisukeseks lisandiks on need seemnehelmed head küll.
Kui nüüd saabub pakike tarvikutega helmehaldjalt ning klaaspärlilaev Tshehhist, siis võiks muidugi proovida väheke rikkalikumaid ehteid ka teha. Selliseid pudru ja kapsad tüüpi keed, kus läbisegi klaasi ja villa ja puuvilla ja sünteetilist savi (cernitit pean silmas) ja-ja-ja...

Cernitist ja klaaspärlitest tegin tädile sünnipäevaks ühe kee.

I've made some felt bead necklaces with seed beads and some glass beads.
Another necklace is for my aunt and I used some polymer clay beads along with glass and seed beads.


2 kommentaari:

  1. Anonüümne25.10.06, 10:48

    Aga ära tee skeemi järgi seemnehelmestest, vaid kasuta 4-5 mm suuruseid helmeid, nendega on tunduvalt lihtsam ja saab igasuguseid põnevaid ruumilisi asju teha, sõrmuseid ja ripatseid. Minu arust need skeemid enamasti seemnehelmestele ei sobi, isegi hiinlased teevad suurematest ;)

    VastaKustuta
  2. see konkreetne skeem oli küll seemnehelvestest ja toona mul suuremaid polnudki. selline pisikeste lillekestega. ei tea isegi, miks ma nendega mässata proovisin...
    tegelikult mu tütar (6a) ongi endale ise nendest 4 ja 6mm helmestest hunniku sõrmuseid teinud (sõlmed olen lõpus siiski ise teinud), ainuke häda on selles, et nii mõnedki kipuvad purunema mõne aja pärast. oleme kasutanud nii tamiili kui ka mingit tiimari traati. eks me proovi helmehaldjast soetatud vahenditega uuesti ;)
    mulle Sinu ja teiste tehtud ruumilsed ripatsid muidu hirmsasti meeldivad küll. ehk proovingi kunagi järgi :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...