reede, 19. jaanuar 2007

Järelkasv



Mu 6 aastase tütre uuem ja vanem looming. Keegi peab ju ometi helmehunnikuga suhtlema hetkeni, mil olen taas oma aja peremees ;)
Suhted ajaga on mul muidu korras. Näiteks mõtlen ma mõne asja kohta täiesti rahulikult, et seda teen siis, kui #3 kooli läheb. Normaalne. Seitse aastat siia-sinna, mis see siis ära pole.




These are my daughter's creations. She's six now, but started stitching on felt beads then she was 4 yo. These days she's more into glass beads :)




2 kommentaari:

  1. Anonüümne19.01.07, 16:29

    päris vahva! paljud täiskasvanudki ei oska nii vingeid asju teha!

    minu lapsel on olemas ainult autosoolikas (4.a, poiss), kuigi korra proovis heegeldada ka. Väidetavalt lille. Ma siis igaksjuhuks talletasin selle loomingu.

    VastaKustuta
  2. Anonüümne19.01.07, 16:49

    Your daughter is so talented, love the stitching on felt beads.

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...