neljapäev, 7. veebruar 2008

...

Reklaamiklubi jätkab tööd. Uued keed on teel poodi. Ja nii mõnedki teised kevadisemad vidinad.

Aga ma hakkan nüüd kukleid küpsetama. Mis see päev-paar siia-sinna siis ära pole. Pealegi sajab meil hetkel lund.



New necklaces are on their way to shop. Felt beads in these ones are bigger than in my previous necklaces. I've added some yarn while felting beads for additional color and texture. Necklaces also sport few of my polymer clay beads.


7 kommentaari:

  1. kuigi su ehted ja kogu su looming on imeilus, tahaks ma hetkel hoopis jagada kiidusõnu imeilusa ehteid demonstreeriva modelli aadessil :)

    VastaKustuta
  2. Hello,
    I like your blog very much and visit it a lot.
    Do you live in Tahlin?
    We (the Stitch 'n Bitch Fryslân in the north of the Netherlands would like to visit this city in septembre and we have some questions.
    Would yoy like to help use?

    VastaKustuta
  3. m. - :))

    tijm - i replied in ravelry!

    VastaKustuta
  4. Marianne, kuidas kuklid välja tulid? :)

    VastaKustuta
  5. Pille - suurepärased :)

    üliaktiviseerunud käsitöögeen pole õnneks suutnud mu küpsetamisgeeni täielikult hävitada. kuigi tuleb mainida, et kui 6-7 aastat tagasi olin ma nami-nami igapäevane külastaja ja testisin pidevalt uusi retsepte, siis nüüd on need korrad häbiväärselt väheseks jäänud...

    VastaKustuta
  6. No eks ma pea lootma, et kokkamis- ja kommenteerimisgeen aeg-ajalt käsitöögeeniga võistelda suudab :)

    VastaKustuta
  7. These look super too! They will look great with a nice 'decolleté' :)

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...