neljapäev, 18. veebruar 2010

Teksadest nii ja naa

Vaikus bloogis ei tähenda, et ma miskit ei teeks. Pigem vastupidi.

Käevõrusid olen teinud. Mitu-mitu. A neist mõne aja pärast.

Mõte liigub suurema osa ajast "tarbetust tarvilikuks" rajal.
Igaljuhul võtsin ette pööningul oma aega oodanud aegunud-teksapükste-kuhja.

Ja tegin esmalt nii:


ja siis naa:


14 kommentaari:

  1. flickris sai juba öeldud, kuid jätan ka ka siia sõna maha.. Sa oled tõeline taaskasutuskuninganna:)
    Väga lahedad ideed!

    VastaKustuta
  2. kaelakeed- väga kõva sõna! Masin peab ka vist väga kõva olema... :-)
    Jõudu sulle!

    VastaKustuta
  3. Rees - masinat pole üldse vaja :)

    VastaKustuta
  4. Jätan siia ka oma kiidusõnad. Nüüd on jah ainult tolm teksadest tekkiv jääk. Nii lahedad. Kuninganna tiitel on täitsa sobiv.

    VastaKustuta
  5. Aaah ja oohh! See teksakett on nii kihvt!!! Ja nii stiilne!!!

    VastaKustuta
  6. sul on ikka nii huvitavad ideed alati :D. Teksateema mulle väga meeldib tegelikult üldse:)

    VastaKustuta
  7. Anonüümne24.02.10, 13:56

    Kunagi pole komentaare siia
    j2tnud, aga blogi j2lgin ikka hoolega. Taaskasutus teemas on teksa ka minu lemmik,kuid sellise ilusa kaelakee peale poleks ma elusees tulnud. V2ga ilus ja originaalne. Ja sinu blogi lugedes tuleb tahtmine korraks j2tta 6mblusmasin ja haarata vahelduseks heegeln6el.
    Kerli.

    VastaKustuta
  8. Padi on vinge kuid need keed on parimad, fotod on ka megahead :D

    VastaKustuta
  9. ooo, ma tänan kõiki :)

    VastaKustuta
  10. Lovely! If you like, I have a link party on my blog. You can add a picture and a link to your blog if you like. I would love it if you'll add something!
    Bye!
    Annemarie

    VastaKustuta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...